Zamieszczone przez jama89
[O2FL] Parujące lampy tylne
Zwiń
X
-
Hmm z tego co się orientuje to w instrukcji jest informacja, iż światła mogą parować.. więc pewnie trudno będzie coś zdziałać w ASO
Edit:
Wg instrukcji może wystąpić również w światłach tylich i kierunkowskazach. Nie ma to wpływu na trwałość lamp i reflektorów.
Jeśli wilgoć nie ustąpi to masz dwie opcje - w suchą pogodę otwórz w bagażniku dojście do lampy i niech się samo wysuszy, albo jechać do ASO...
Komentarz
-
-
Koledzy , proszę Was o radę . Może macie jakiś pomysł, co zrobić, żeby wymienili w moim aucie lampy tylne w ramach gwarancji. Auto nowe ( octavia combi II FL 1.9 tdi ) , kupione w maju 2009r w Interauto przy ul. Kocmyrzowskiej w Kraku.
Sytuacja wygląda tak, że , są zabrudzenia – plamy na wewnętrznej powierzchni obu tylnych lamp. Wada kosmetyczna , ale jednak mnie denerwuje.
Zgłosiłem to 01 czerwca br. w ASO w Krakowie przy ul. Kocmyrzowskiej podczas przeglądu okresowego po 30 tyś km. Pan Doradca Klienta zrobił zdjęcia tych lamp , napisał maila gdzieś do SAP ( tak powiedział ) . Oczywiście już wtedy chciałem , żeby wymienił te lampy , ale on obawiał się, że SAP może nie uznać reklamacji i że mogą jego osobiście obciążyć ewentualnymi kosztami.
Dzisiaj byłem w ASO przy ul. Kocmyrzowskiej , żeby dowiedzieć się jaka jest odpowiedz SAP.
Pan Doradca Klienta powiedział, że w odpowiedzi SAP jest napisane , żeby porównać moje lampy
z lampami innego samochodu takiego samego modelu. No i pokazał mi na serwisie jakąś octavię II FL z 2009r. , gdzie faktycznie były dyskretne plamki na wewnętrznej stronie klosza jednej z tylnych lamp , ale dużo mniejsze niż na obu kloszach moich lamp.
Pan doradca:
- nadal boi się wymienić lamp , bo twierdzi ,że mogą nie uznać tej reklamacji i obciążyć go osobiście kosztami
- poradził, żebym sam gdzieś pisał do SAP
- przypuszcza , że to taka uroda tych aut ( według mnie : wada )
- nie wymieni lamp , ponieważ nie napisali tego jednoznacznie w zaleceniach z SAP
Umówiłem się na czwartek w celu próby osuszenia tych lamp , ale nie wiem czy pojade, bo jeszcze coś spieprzą w tym ASO i może być gorzej.
Wiem , że ASO jest do du… i , że podczas gwarancji najchętniej nic by nie zmieniali na nowe części , ale jednak nie chce na razie odpuszczać.
Komentarz
-
-
Dużo jeżdże na dziennych - wtedy tył nie świeci.
Te plamy - zabrudzenia są na białych częściach lamp - a tam są żarówki od światel , które włączają się po wrzuceniu biegu wstecznego.
Hmm, moge spróbowac jeżdzic tak, żeby światła tylne były non stop włączone, ale wątpię , żeby to pomogło.
[ Dodano: Pon 14 Cze, 10 23:26 ]
To nie jest zwykłe zaparowanie. To są jakieś plamy.
Komentarz
-
-
Taką odpowiedź otrzymałem od Pana Macieja Cieślika :lol:
Szanowny Panie.
Na wstępie pragniemy Pana poinformować, iż ©koda Auto Polska SA nie
była oraz nie jest Gwarantem zakupionego przez Pana samochodu, czy też
jakichkolwiek usług wykonywanych w pojeździe. Ponadto należy zauważyć,
iż owa cecha, na którą zwraca Pan uwagę i stanowi przedmiot Pana
reklamacji, jest reprezentatywna również dla innych egzemplarzy tego
samego modelu auta, przez co nie można w tym przypadku mówić o wadzie,
czy niedomaganiu produktu. Powyższe oznacza, że Pana reklamacji nie
możne być rozpatrzona pozytywnie. Inaczej mówiąc, ©koda Auto Polska SA
po rozpatrzeniu sprawy, nie znajduje podstaw do spełnienia Pana oczekiwań
zawartych w kierowanej na nasze ręce korespondencji.
Z wyrazami szacunku,
Maciej Cieślik I Gł. Specjalista ds. Opieki nad Klientem
©KODA AUTO POLSKA SA. | ul. Warszawska 349 | 61-060 Poznań
telefon: +48 61 87 32 485 | mobile: 502 407 370 | fax: +48 61 87 32 470
[email protected] | www.skoda-auto.pl
Komentarz
-
-
To w takim razie po co istnieje taki twór jak Skoda Auto Polska???
Bo gwarantami nie są, nie kontrolują pracy i jakości pracy serwisów itp rzeczy
Może mi ktoś wyjaśnić co wchodzi w zakres ich kompetencji?
I w razie wad samochodu kto w takim razie decyduje o naprawie gwarancyjnej?AniaM
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
O2 FL 2009 Combi Ambiente 1,8TSI (160KM)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maarPonadto należy zauważyć,
iż owa cecha, na którą zwraca Pan uwagę i stanowi przedmiot Pana
reklamacji, jest reprezentatywna również dla innych egzemplarzy tego
samego modelu auta, przez co nie można w tym przypadku mówić o wadzie,
czy niedomaganiu produktu.
Komentarz
-
-
Mam ochote jeszcze raz napisac do Pana Macieja Cieślika coś takiego jak poniżej.
Może jestem w błedzie co do niektórych rzeczy - proszę o ewentualne wyprowadzenie z błędu.
Przeczuwam, że i tak z tego nic nie będzie , ale denerwuje mnie traktowanie użytkowników samochodów jak natrętów , którym można napisac byle co na odwal się.
Całkowicie i zdecydowanie nie zgadzam się z Pana twierdzeniami: cyt.” Ponadto należy zauważyć,
iż owa cecha, na którą zwraca Pan uwagę i stanowi przedmiot Pana
reklamacji, jest reprezentatywna również dla innych egzemplarzy tego
samego modelu auta, przez co nie można w tym przypadku mówić o wadzie,
czy niedomaganiu produktu. Powyższe oznacza, że Pana reklamacji nie
możne być rozpatrzona pozytywnie. Inaczej mówiąc, ©koda Auto Polska SA
po rozpatrzeniu sprawy, nie znajduje podstaw do spełnienia Pana oczekiwań
zawartych w kierowanej na nasze ręce korespondencji”.
Przecież nie widział Pan lamp w moim aucie – zatem nie ma Pan żadnych podstaw do stwierdzenia, że mój przedmiot reklamacji ( zabrudzenia – plamy na na wewnętrznej powierzchni lamp mojego auta ) są „ reprezentatywne również dla innych egzemplarzy tego samego modelu auta „ .
Natomiast ja widziałem zabrudzenia – plamy na na wewnętrznej powierzchni lamp mojego auta oraz na kloszach innych egzemplarzy tego samego modelu auta i w moim aucie te zabrudzenia – plamy są zdecydowanie większe.
Jeśli podobne zmiany na kloszach lamp występują również w innych egzemplarzach tego samego modelu auta, to świadczy to o tym , że popełniono jakiś błąd już na etapie projektowania tylnych lamp skody octavii II FL ( wada fabryczna ) i taka wada powinna być objęta akcją serwisową ,
a nie określana jako cecha.
Uważam , że obecnie nie ma Pan żadnych podstaw do stwierdzenia , że moja reklamacja nie może być rozpatrzona pozytywnie , ponieważ Pana uzasadnienie tego stwierdzenia nosi znamiona nadużycia i manipulacji faktami.
Ponadto uprzejmie proszę o odpowiedź na następujące pytania:
1.Kto jest Gwarantem zakupionego przeze mnie samochodu skoda octavia combi IIFL 1.9 tdi ?
Pisze Pan , że Gwarantem nie jest ©koda Auto Polska SA , ale mnie , jak i każdego użytkownika innych egzemplarzy tego modelu auta bardziej interesuje kto jest Gwarantem .
2.Jaki jest Pana zakres obowiązków jako osoby pracującej na stanowisku I Gł. Specjalista ds. Opieki nad Klientem ?
Wiedza na ten temat pozwoli mi jak i innym użytkownikom samochodów marki Skoda zwracanie się do Pana w sprawach , które leżą w Pana kompetencji.
3.Proszę o podanie imienia , nazwiska oraz danych kontaktowych Pana zwierzchnika .
Komentarz
-
Komentarz